S:t Paulsgatan

Nu har vi ätit lunch i den nya lägenheten
Alla har hjälpt till jätte mycket idag så nu är allt på plats! Inte uppplockat såklart men vi har tömt dom andra lägenheterna. Vi åkte hit kl 9 och har kört stenhårt hela dagen. Värsta träningspasset typ! Kom på att det är ju valborg idag också! Så min valborg är väl att packa upp lite och somna vid typ 9 för jag är död. Imorgon får ni väl lite bilder också. Puss

(Haha, brukar inte skriva sådär fult...) skrev i mitt sovrumsfönster i förra lägenheten :')

Kommentarer
Postat av: Laura

JAG HATAR DINA FÖRÄLDRAR DOM TVINGAR DIG ATT FLYTTA OCH JAG HATAR ATT DU FLYTTAR OCH JAG HATAR ALLT MED FLYTTNINGEN JUST NU.



r.i.p alla minnen i febes lägenhet på folkungagatan.... vi kommer alltid älska dom <3

2011-05-01 @ 10:09:32
URL: http://fattagalopp.blogg.se/
Postat av: maya

hahaha jobbo laura

2011-05-01 @ 11:08:31
URL: http://mayanord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0