Hej jag heter Febe och jag äter macka

Kom precis hem från dansen
Det var roligt som vanligt! Kanske ska berätta lite om dagen. I skolan var mamma med hela dagen för lärarna vill typ att föräldrar ska komma dit och vara med en dag..? För att typ kolla hur vi jobbar eller nåt. Sen efter skolan gick jag och Ebba hem till henne och pluggade och solade på hennes balkong. Fick ju veta att vi ska ha So prov om typ 2 veckor och jag kan typ ingenting... Så det blir plugg för min del! Fast det kanske inte blev så jätte mycke plugg... Men aja. Sen gick vi till dansen och dansade. Sen gick vi med Elina ett tag och kollade på Gina Tricot. Sen åkte jag hem! Sen höll jag på att dö av hunger så jag gjorde en macka. För er som undrade asså. Men tack för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0